Декларация за достъпност
Electrolux се ангажира да осигури достъпност на своите уебсайтове и мобилни приложения за всички потребители, в съответствие с Европейския акт за достъпност, приложим в националното законодателство, както и с изискванията на европейския стандарт EN 301 549 и международните насоки за достъпност на уеб съдържанието (WCAG) 2.2, ниво AA.
Настоящата декларация обяснява как можете да съобщите за затруднения, свързани с достъпността, както и как да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти, ако имате нужда от съдействие – например при закупуване на продукт или резервиране на услуга чрез достъпните функции.
Тази информация се отнася за нашите електронни търговски услуги, предоставяни дистанционно чрез уебсайтове и мобилни приложения, включително онлайн пазаруване и заявяване на услуги.
Техническа информация за достъпността на уебсайтовете и мобилните приложения
Поддържаме най-новите версии на всички основни уеб браузъри, включително Chrome, Edge, Firefox, Opera, Safari и други браузъри, базирани на Chromium. Нашите уебсайтове и мобилни приложения са проектирани да се адаптират към различни размери на екрана – настолни компютри, мобилни телефони и таблети.
Извършили сме вътрешни тестове за достъпност, включително използване на екранни четци, клавиатурна навигация и гласово управление. Поддържаме най-новите версии на операционните системи Android и iOS и провеждаме тестове с потребители, за да гарантираме по-добро изживяване за всички.
Как да докладвате за проблем
Различните технически решения за достъпност могат да повлияят по различен начин на потребителското изживяване. Затова Electrolux цени мнението на своите потребители и се стреми непрекъснато да подобрява достъпността на своите уебсайтове и мобилни приложения.
Ако срещнете затруднения с достъпността, в която и да е част от нашите цифрови платформи, услуги или системи, моля, уведомете ни, като ни изпратите имейл на accessibility@electrolux.com. Моля, имайте предвид, че този имейл не поддържа отговори – за въпроси и допълнителна помощ се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти.
Ще ни помогнете да отстраним проблема по-бързо, ако включите следната информация:
-
Кратко описание на задачата, която сте се опитали да изпълните и на възникналия проблем.
-
Устройството и браузъра (или мобилното приложение), които сте използвали, както и държавата, от която достъпвате.
-
Връзка към съответната страница или екранна снимка, ако е възможно.
За съдействие в реално време, можете да се свържете с нашия екип за поддръжка чрез чата на уебсайта или горещата ни линия, достъпна в нашите приложения и платформи.
Статус на съответствие
Ние в Electrolux непрекъснато тестваме и следим достъпността на услугите, предоставяни чрез нашите уебсайтове и мобилни приложения. Това включва както ръчно, така и автоматизирано тестване, както и сътрудничество с външни консултанти по достъпност, когато е приложимо.
Нашите цифрови платформи съдържат информация и услуги, предназначени както за крайни потребители, така и за други заинтересовани страни – например професионални техници. Следва да се има предвид, че съдържанието, свързано с електронна търговия, което не е предназначено за потребители, не попада в обхвата на изискванията за достъпност съгласно приложимите нормативни стандарти.
Дата на информацията за достъпност: 25 юни 2025 г.