Информация за Covid-19

Уважаеми Клиенти,

Здравето и сигурността на нашите клиенти и служители е най-важният ни приоритет. Постоянно наблюдаваме ситуацията и предприемаме действия, които са съобразени с актуалната информация и препоръките на отговорните държавни органи в България.

Съобразявайки се със ситуацията на извънредно положение в България и наложените от правителството и кризисния щаб мерки за ограничаване разпространението на COVID-19, правим всичко възможно, за да окажем необходимата Ви подкрепа и Ви молим да ни извините, ако времето за отговор от наша страна е по-дълго от обичайното.

Можете да се свържете с нас по следния начин:

•Национален център за обслужване на клиенти
- Работно време: 08:30-17:30 (понеделник-петък)
- Телефон: 0800 46 019 (безплатен номер от цялата страна)
Instagram
Facebook
aegservice@balkanstore.bg
- Форма за контакт
Често задавани въпроси

Support Hub

Сервизно посещение 

Ако имате нужда от сервизно посещение, препоръчваме Ви първо да се свържете с нашия Център за обслужване на клиенти и да проверите дали проблемът не може да бъде решен без посещение от техник в дома Ви.

Ако все пак е необходимо посещение на място, моля, имайте предвид, че нашите сервизни техници не могат да извършат посещения в домове, които са поставени под карантина.

В случай че Вие, член на семейството Ви или Ваш колега, през последните 14 дни сте били в някоя от зоните, в които има обявена епидемия от COVID-19; или ако Вие или някой от членовете на Вашето семейство имате температура, треска или остри респираторни симптоми, които могат да бъдат индикация за настинка или грип, моля, въздържайте се от резервация на сервизно посещение най-малко 7 дни след като всички симптоми изчезнат и изчакайте поне 14 дни след завръщането си от райони с огнище на COVID-19.

Ако вече сте заявили посещение, е възможно то а бъде забавено или пренасочено за друга дата. Свържете се с нас: www.aeg.bg/support/contact-us/

С оглед здравето и безопасността на  служителите и клиентите, се въвеждат допълнителни изисквания към сервизните техници както по време на посещението, така и в сервизните обекти, където се поръчват резервни части и се обслужват клиенти. Мерките имат за цел техниците да избягват директен контакт, да носят предпазно облекло (вкл. маска и ръкавици), да задават допълнителни въпроси за Вашето здраве и да предлагат друга дата за посещение.

Моля, свържете се с нашия Център за обслужване на клиенти, за да проверите дали проблемът може да бъде отстранен без да е необходимо посещение от техник в дома Ви. Също така, можете да посетите раздела за поддръжка на нашия уебсайт, където споделяме различни начини за отстраняване на неизправности на уредите.

Можете да пазарувате онлайн от сайтовете на търговските вериги

  • basket
    Можете да пазарувате онлайн от сайтовете на търговските вериги.

    Взимаме всички необходими мерки, за да гарантираме, че разполагаме с достатъчно резервни части за уредите. Разполагаме и с богат избор от качествени почистващи продукти, които да Ви помогнат да поддържате уредите чисти.

  • phone
    Обслужване на клиенти

    Следвайки указанията на правителството, екипът ни за обслужване на клиенти е добре подготвен да работи от разстояние, за да Ви предостави навременна и точна помощ.

  • delivery
    Доставки

    Нашите партньори следват строги мерки за безопасност и опазване на здравето, за да сме сигурни, че всички поръчки се доставят сигурно и навреме.