Дисплеят на котлона показва съобщение за грешка Е5

Последно актуализиран 4.12.2019 г. 9:03

Проблем: 

  • Дисплеят на котлона показва съобщение за грешка Е5

Приложимо към: 

  • интегриран индукционен котлон 
  • самостоятелна готварска печка с индукционен котлон 

Решение: 

1. Изключете уреда от захранването за поне 30 секунди. 

Свържете го и включете отново  

2. Свържете се с оторизиран сервизен център  Ако съветите по-горе не решат проблема, препоръчваме да поискате посещение от сервизен инженер.    

Предупреждение: Не препоръчваме използването на изделието докато проблемът не бъде изцяло решен. Изключете изделието от контакта и не го включвайте отново докато не сте сигурни, че всичко е наред.  

Причина: 

  • Съобщение за грешка Е5 указва проблем с фаза или напрежение.

Полезна ли Ви беше тази статия?